Aanmelden als nieuw lid

Nieuwsgierig?

Als u benieuwd bent hoe zo’n schaakvond bij een schaakvereniging verloopt dan kunt u uiteraard geheel vrijblijvend een paar keer komen kijken om te ontdekken wat de Schaakvereniging heeft te bieden. Wellicht wilt u zelfs een keer een potje meespelen. Alles is in overleg mogelijk.

Wat kost het?

Schaken is een relatief betaalbare sport. Hieronder ziet u een overzicht van de jaarlijkse kosten voor de verschillende categorieën. Deze bedragen gelden voor seizoen 2023 – 2024. Wordt je gedurende het seizoen lid dan worden de kosten pro rato op halfjaar basis berekend.

• Seniorleden € 120,-
  • Jeugdleden € 70,-
  • Dubbelleden* 50% korting
  • Titelhouders** Gratis

*   Dubbelleden zijn leden die bij een andere schaakvereniging staan ingeschreven als hoofdlid en daar de bijdrage voor de Koninklijke Nederlandse                Schaak Bond (KNSB) betalen.

** Titelhouders GM, IM, FM, WGM, WIM, WFM zijn vrijgesteld van het betalen van contributie mits zij minimaal 2/3 van het aantal wedstrijden uitkomen         voor SC Purmerend in de KNSB competitie.

Wat bied het?

Een lidmaatschap van een schaakvereniging betekent automatisch dat u lid bent van de KNSB. U bent dan ook geabonneerd op het bondsblad “Schaakmagazine” met informatie over schaakactiviteiten op nationaal en internationaal schaakgebied.

Het lidmaatschap van de schaakvereniging geeft recht op deelname aan de verschillende competities die wij als schaakvereniging organiseren, maar ook mag u deelnemen aan de competities die door de Noord-Hollandse Schaakbond en de KNSB worden georganiseerd.

Tevens geeft lidmaatschap recht op deelname aan de schaaktrainingen die op de club worden gegeven.

Jeugdleden krijgen gratis een werkboek bij het Stappenplan.

Lid worden?

Wilt u na het lezen van bovenstaande informatie lid worden, vul dan onderstaand formulier in. U krijgt een kopie in uw email box. Onderteken deze en lever deze op de clubavond in bij de wedstrijdleider.  Door het ondertekenen van het document machtigt u de penningmeester van Schaakclub Purmerend de verschuldigde contributie in 2 halfjaarlijkse termijnen te incasseren van de opgegeven rekening. Neem bij betalingsproblemen a.u.b. tijdig contact op met de penningmeester.

Wanneer u niet wenst te betalen door een automatische machtiging wordt er € 2,50 extra aan kosten in rekening gebracht. U kunt in dat geval ook zelf de verschuldigde contributie + extra kosten van € 2,50 overschrijven naar IBAN NL73 INGB 0000 4110 53 t.n.v. Schaakclub Purmerend onder vermelding van uw naam of de naam van uw kind.

• Eventuele opzeggingen dienen plaats te vinden voor uiterlijk 1 juli.

Achternaam (*)

Voorletter (*)

Voornaam (*)

Geslacht (*)MV

Adres (*)

Postcode en woonplaats (*)

Geboortedatum (*)

Telefoonnummer (*)

E-mail adres (*)

IBAN rekening (*)

Rating

Uw bericht

Ik heb de Privacyverklaring van Schaakclub Purmerend zoals gepubliceerd op onderstaande locatie gelezen en ben daarmee akkoord.

Privacyverklaring Schaakclub Purmerend