Chessity

Als aanvulling op en  om de jeugdopleiding nog meer inhoud te geven kunnnen kinderen kiezen om deel te nemen aan Chessity. Hiermee kun je op elke computer, tablet of smartphone oefenen met allerlei schaakopgaven. Je kunt hiermee ook een officieel door de KNSB erkend diploma behalen: Pionnendiploma (en voor volgende jaren nog meer diploma’s) Wij kunnen we onze jeugdleden een abonnement aanbieden voor Chessity voor slechts €10,- per jaar! Verlengen kost daarna slechts €5,-
De kinderen kunnen met Chessity in hun eigen tempo en op hun eigen niveau verder oefenen met wat ze tijdens de lessen op de clubavond hebben geleerd.
Chessity bevat een aantal speelse oefenvormen, waar kinderen graag mee aan de slag gaan. Ze zien gelijk of ze het goed hebben en kunnen gelijk verder. Voor een aantal opdrachten is er een rating aan gekoppeld. De kinderen zien hieraan, of ze vooruit gaan. De trainers hebben via de coaching-module ook een goed inzicht in de prestaties en vorderingen van hun pupillen.

Kortom een prachtige aanvulling op de vertrouwde Stappenmethode!
Wilt u een abonnement op Chessity voor uw kind? Neem dan even contact op met Kees Pruis of Anton Bakels. Zij regelen het dan zsm voor u.

Klik hier voor meer informatie over Chessity of…

bekijk het filmpje!