Purmerendse Klim-op School scoort goed in het NK voor basisschool teams

Het schaakteam van de oecumenische basisschool Klim-Op had zich geplaatst voor het  Nederlands Kampioenschap voor basisschool teams.

Het team eindigde verdienstelijk op de 15 plaats van 39 deelnemende team.
Het team van de Klim-Op school bestond uit onze jeugdleden Vladimir Bartels, Tim van Rijs, Thijs Schols, Timo van der Molen en Teun Devilee.
Het team behaalde 12 matchpunten met 23,5 bordpunten.

Dit Nederlands Kampioenschap werd gespeeld te Nijmegen op 20 mei 2017, 6 ronden, en op 3 juni 2017, 5 ronden. Totaal dus 11 ronden.
Een verslag is te lezen op de KNSB site https:\/\/nkscholen.schaakbond.nl/bo-alg/2017

Kampioen werd het team van de 4e Montessorischool te Amsterdam met 19 matchpunten en 34 bordpunten.

Vladimir behaalde de fraaie score van 10 punten uit 11 partijen en behaalde daarmee een top resultaat, zie onderstaande tabel.

De score van de andere spelers is gegeven in de onderstaande tabel:

Felicitaties aan het team en aan de Klim-Op school voor dit mooie team-resultaat!!!