Barry aan kop met 6 uit 7. Nog twee ronden te gaan.

Junioren en senioren nemen de herfst-vacantie te baat om toernooien te spelen, zie bericht Frank Reurs op deze website.

HAARLEM

Nog twee ronden te gaan in de OPEN A groep (48 deelnemers, 9 ronden) van het Haarlemse  Meesters toernooi.

Barry Brink 6 uit 7 en aan kop!!
Pieter Hopman 4,5 uit 7 op de 6e plaats.
Ronald Ritsema 4 uit 7 op de 14e plaats.
Arno Buijten met 3 uit 7 op de 27e plaats.

De komende twee dagen gaat er gesprint worden. Elke winst of verlies is van grote invloed op de eindplaats: het kan tot ca. 10 plaatsen schelen in het eindklassement.
Uiteraard duimen we voor de vier Purmerenders maar toch nadrukkelijk voor Barry.

Wilt u de wedstrijd volgen, ga dan naar de volgende link: Haarlemse-Meesters 2018 OPEN A

In de groep OPEN B (70 deelnemers, 9 ronden) is de situatie als volgt:

Vladimir Bartels 4 uit 7 op een 19e plaats, een goede prestatie.
Romayn Brandsma 3 uit 7 op de 40e plaats. Één punt verschil en toch 21 plaatsen lager dan Vladimir.
Bert-Jan Melchers 2,7 uit 7 op een 54e plaats.
Tim van Rijs met 2,5 uit 7 op een 57e plaats
Marloes Rogge met 2 uit 7 op een 59e plaats terwijl Serkan Milli klaarblijkelijk de pijp aan Maarten heeft gegeven.

Ook hier duimen we voor onze Purmerenders om in de sprint van de laatste twee ronden flink te gaan stijgen in de eindklassering.

Wilt u de wedstrijd volgen, ga dan naar de volgende link: Haarlemse Meesters 2018 OPEN B

HOOGEVEEN

In Hoogeveen spelen Dennis en Robbin Jansma mee in het HOOGEVEEN 2018 toernooi (104 deelnemers 8 ronden) en wel in de Amateurs 1 groep.

Dennis Jansma 2,5 uit 7. Na een flinke sprint moest Dennis helaas twee nederlagen incasseren.
Robbin Jansma 1,5 uit 7.

Er is nog één ronde te gaan en we duimen stevig voor de Purmerenders dat zij de laatste ronde zullen winnen.

Wilt u de wedstrijd in Hoogeveen volgen, ga dan naar Hoogeveen 2018 amateurs groep 1