Breaking News: Derde team sleept overwinning op Santpoort uit het vuur 4,5-3,5

Donderdag 12 oktober 2017 speelde Purmerend 3 de eerste wedstrijd van de NHSB competitie klasse 2C. De bezoekende club was Santpoort team 3.
De zaterdag daarvoor speelden dezelfde clubs tegen elkaar in de NHSB competitie promotieklasse. De tweede teams speelden toen 4-4 tegen elkaar.

Uiteraard waren beide derde teams gemotiveerd om het resultaat van hun tweede teams de verbeteren.
Het werd een uiterst spannende wedstrijd.
De show werd gestolen door Paul Meijer. Tegen zijn traditie in, nl. dat hij dikwijls als eerste snel een punt binnen brengt, was Paul nu de laatste die, na een tijdnoodduel, met stalen zenuwen, bij een stand van 3,5-3,5 en tegen 24:00 uur, door een klinkende overwinning het derde team aan de overwinning en de eerste twee matchpunten hielp.

Voor een detail uitslag zie de competitie pagina van de NHSB internet site, zie NHSB klasse 2C.

Binnenkort zullen de partij-impressies van het team op deze website verschijnen.

Een mooie start voor het derde team.