Chess Structures

Vorige week heb ik het materiaal van de training van 5 september in het besloten deel van de website geplaatst.

Tijdens de training meldde ik nog dat in vorige jaren een aantal hoofdstukken uit het boek Chess Structures van Mauricio Flores Rios behandeld zijn. In dat boek bespreekt hij typische pionstructuren en de daarbij behorende plannen voor wit en zwart. Van dat boek heb ik een uittreksel gemaakt en ter beschikking gesteld aan de aanwezige deelnemers aan de training. Voor korte tijd, tot 5 oktober, kunnen andere geïnteresseerden het uittreksel krijgen.

Uiteraard is het alleen bestemd voor onze leden. Daarom moet de moeite genomen me om de downloadlink te vragen, een mailtje (rm.hahlen@gmail.com) of een vraag op de clubavond volstaat.