Clubleden presteren uitstekend in Malta Open Toernooi.

Na 9 ronden schaakstrijd zit het erop op Malta.

Gisteren won alleen Pieter, en de andere drie verloren. Maar vandaag was het andersom.
Daardoor ontglipte de titel aan Pieter en werd Sergej Gromovs verdiend Open Kampioen van Malta. Jammer, want Pieter zat er héél dicht bij!
Barry won vandaag. Onze cracks eindigden broederlijk op positie 8 en 9 met ieder 6,5 uit 9 partijen (72%), een heel mooi resultaat in dit sterke veld.

Bewondering gaat ook uit naar Romayn en Marloes die beiden vandaag wonnen.
Romayn haalde 4,5 uit 9 ofwel 50% en eindigde daarmee op positie 86 (startpositie 113), echt een hele goede prestatie in zo’n lange en zware wedstrijd.
Marloes haalde 4 uit 9 ofwel 44% en eindigde op positie 125 (startpositie 163), een resultaat waar ze trots op kan zijn.

Wij wensen onze clubgenoten een goede reis terug naar Nederland en kijken vooruit naar een welkom op de club om voor hen te applaudiseren!