Deelname NHSB-competitie 2021-2022

Gisteren kreeg ik het verzoek van de Competitieleider NHSB om aan te geven met hoeveel teams Schaakclub Purmerend komend seizoen mee gaat doen in de doordeweekse NHSB-competitie. Deze zal weer gaan bestaan uit één topklasse (achttallen), twee eerste klassen (achttallen) en vier tweede klassen (achttallen). Daarnaast nog een onbekend aantal derde klassen (zestallen) en waarschijnlijk ook weer een aparte viertallencompetitie.
Uitgangspunt bij Schaakclub Purmerend zal zijn om zoveel mogelijk dezelfde teams met dezelfde spelers in te schrijven als in de door corona bruut onderbroken competitie van 2019-2020. Purmerend 1, 2 en 3 stonden toen alle drie bovenaan en waren hard op weg het kampioenschap binnen te slepen.
Natuurlijk kunnen ook alle leden die in dat seizoen (nog) niet van de partij waren zich aanmelden om in een team te gaan spelen.
Als je komend seizoen (weer) wilt meespelen in de doordeweekse NHSB-competitie verzoek ik je om dit voor 1 september 2021 aan te geven via de onderstaande link.