ECHT SCHAKEN????? Dat kan in Hoorn in augustus in het Oscar Romero Toernooi.

Op vrijdag 28 augustus t/m zondag 30 augustus 2020 gaat er in Hoorn weer ECHT GESCHAAKT worden, dus op een houten bord met echte houten schaakstukken die je met de hand moet verzetten in plaats van met een muis en met een schaakklok (kunt u zich dat nog herinneren van maart 2020?).

Maximaal 100 speler gaan in drie dagen zes ronden Zwitsers spelen met een tempo van 80  minuten plus 10 seconden/zet. Voor details zie: https://ohk.caissa-eenhoorn.nl/wordpress/informatie/

Vanuit Purmerend hebben op dit moment zich acht spelers aangemeld. Er zijn al 89 aanmeldingen (status 19/7/2020), dus wilt u meedoen, schrijf u dan ogenblikkelijk in.

Toegevoegd op 21 juli 2020:

Ondertussen is de deelnemerslijst volgelopen. Bij aanmelding komt u op een wachtlijst.
Onze club is vertegenwoordigd met titelhouders, vrouwen, jeugdleden en verdere leden, totaal 13 personen.
Een mooie vertegenwoordiging van onze club in dit aanstaande schaakfestijn.
Uiteraard wensen we hen veel succes toe!!!

Toegevoegd op 28 augustus 2020:
Uiteindelijk namen acht van onze leden deel aan het toernooi.
Evengoed wensen we hen veel succes toe!!!