Geslaagd nieuwjaarstoernooitje

Het nieuwjaarstoernooitje, dat op zaterdag 5 januari 2019 werd gehouden bij Spijkerman Eten&Drinken, mag weer geslaagd worden genoemd. Iets meer dan 30 leden kwamen hierop af en de sfeer was gelijk al gezellig.

Zeker, omdat de “man met de hoed” ook weer aanwezig was….En omdat we bezoek kregen van ons 88 jarige ere-lid Jaap Leguijt. Hij kwam (net als Jacco van Oostveen, Robbert Mirani en ) even de sfeer opsnuiven en iedereen gelukkig nieuwjaar toewensen.

De  ruim 30 leden, die gezellig langskwamen werden getrakteerd op koffie met gebak en een korte toespraak door voorzitter Kees Pruis. Hij sprak zijn waardering uit voor de vele vrijwilligers, die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor de club en was erg trots op het feit, dat we dit seizoen met maar liefst 9 teams deelnemen aan de externe competitie. Daaronder een jeugdteam en een damesteam. Ook bij het toernooi waren twee dames aanwezig. (Flora en Melanie). Het gaat dus goed met onze vereniging. En om dit allemaal nog eens goed te benadrukken organiseerde het bestuur dit inmiddels traditionele Nieuwjaarstoernooitje.

Daarna werden de aanwezige spelers ingedeeld in 7 poules van 4 spelers. Er volgden 3 ronden gezellig schaken in een zeer ontspannend sfeertje.
De uitslagen:

2.Ruben Meirmans 2
3.Flora Gaeta 1
4.Melanie Witte 0

Uiteraard wenst het bestuur ook alle leden, die niet aanwezig konden zijn een heel sportief en succesvol 2019!