Geslaagde BBQ!

Ook dit jaar waren de weergoden ons weer zeer gunstig gezind. Precies op het juiste moment werd het echt BBQ weer, perfect weer zelfs. Als dank voor de geweldige inzet voor de club waren veel vrijwilligers en overige leden naar de Langewijck in Middenbeemster gekomen, waar Andriesje en Kees en dochter Femke hun best hadden gedaan, om al deze gezellige mensen (25!) van een lekker hapje en drankje te voorzien. Aan de reacties te meten is dat gelukkig geslaagd. Er werd daarnaast geschaakt en gezellig bijgekletst, ook door enkele oud-leden, die op speciale uitnodiging aanwezig waren.
De avond werd afgesloten met een gezellig kampvuur, waar nog heel wat sterke verhalen verteld werden. Vaak net zo sterk als de drankjes die rijkelijk vloeiden….