Jeugdteam genomineerd voor Sport Awards 2017

Hoe mooi kan een jaar afgesloten worden. Op de valreep van het jaar werd de jeugdafdeling blij verrast met de nominatie van het jeugdteam voor sport Awards 2017 in de categorie teams. Was daarom de grote zaal al zo feestelijk verlicht? kan bijna geen toeval zijn! Ons talentvolle jeugdschaakteam bestaat  uit Vladimir Bartels, Romayn Brandsma, Dennis Jansen, Mirjam van Rijs en Tim van Rijs en staat onder leiding van coach Pieter Hopman. De basis voor deze nominatie werd vorig seizoen al gelegd toen het team onder leiding van Coach Chris Bartels de 2e plaats van Noord Holland  behaalde waardoor zij nu landelijk spelen.

Op 19 januari worden in de Purmaryn  de sport Awards 2017 uitgereikt.  Vanaf 15 januari kan er gestemd worden op het favoriete team. Wij rekenen uiteraard op jullie stem en het mobiliseren van  familie, vrienden en kennissen. Die steun zullen wij zeker hard nodig hebben, een van de andere genomineerde teams is het 1e voetbal elftal  van Purmersteyn met een enorme achterban.  Gelukkig tellen de publieke stemmen voor 1/3 deel mee, 2/3/ deel bepaald de jury. En zullen de voetbal verenigingen Purmerend en Wherevogels de grote concurrent de overwining gunnen? (of denkt de schrijver nu een beetje vals). Kwestie van Mobiliseren!

We gaan voor het hoogste doel, wetende dat ooit de reus Goliath  geveld werd door de kleine David.

Het schaken en onze club in het bijzonder  is in ieder geval weer op een positieve manier in het nieuws

Voor meer info, zie  https:\/\/rtvpurmerend.nl/artikel/90828738/genomineerden-sport-awards-purmerend-bekend