Jeugdteam weer een ervaring rijker

Zaterdag 11 maart speelde een jeugdteam met onze beste schakers tegen 1 van de grootste en sterkste clubs van Nederland. Na een iets meer dan een uurtje rijden kwamen wij aan in Capelle aan de IJssel om een wedstrijd te spelen tegen s.s.v. Klim-Op. Iedere speler speelde 2 partijen (1x wit en 1x zwart) tegen een gelijkwaardige tegenstander. Bedenktijd 35 minuten + 5 seconden per zet. Helaas was Tim van Rijs ziek waardoor er 7 tegen 7 werd gespeeld.

Wij verloren helaas met 8,5-5,5 maar toch was alles zeer leerzaam. De partijen werden na afloop geanalyseerd waardoor er veel geleerd is.

De volgende spelers deden mee (aantal punten achter de naam): Sandro Gaeta (2), Sven Damen (1,5), Vladimir Bartels (1), Lasse Bartels (1), Romayn Brandsma (0), Dennis Jansma (0), Thomas Dovermann (0).

De organisatie was perfect en het mooie is dat s.s.v. Klim-Op ook een keer naar Purmerend wil komen. Super leuk.

Een mooi verslag van s.s.v. Klim-Op (met foto’s) is hier te vinden:

https:\/\/www.ssv-klimop.nl/?p=11086