Lockdown Arena van 25 februari 2021

Deze wedstrijd viel op doordat er een record gevestigd werd in de lengte van de aangenomen naam. In vorige wedstrijden stond het record op naam van Katharina met de aangenomen naam WCMIkBiedRemiseAan met 18 karakters.
Nu echter speelde iemand mee die met liefst 19 karakters voor de aangenomen naam deelnam. We hebben het dan over thissiteisdeceitful met maar liefst 19 karakters. Ongetwijfeld zal de persoon die deze naam gekozen heeft een boodschap met die naam willen uiten. In ieder geval eindigde die persoon op plaats 1 met 100% in 7 partijen.

Nu we het toch over lengte van aangenomen namen hebben komt Riesjevanderhoek met 16 karakters op de tweede plaats. Daarop volgen Volendammer Alpay (exspiravit279) en, hoe kan het ook anders als je Bond heet, Goldfingerscp met 13 karakters.
Voorzitter Kees Pruis doet het het korts maar krachtig met KC55 met vier karakters.

Op het Ereschavot deze maal naast de persoon met de langste naam op de tweede plaats Reinier Bodemeijer (Volendam) en op de derde plaats Anton Stevens.