NJSK 2019: Romayn en Vladimir komen goed mee in groep Cj

Zondag de eerste ronde, maandag een dubbelronde (ronden 2 en 3) en vandaag de vierde ronde.
Resultaat: Romayn 3 uit 4, Vladimir 2 uit 4.

Romayn versloeg met wit Vladimir in de tweede ronde met een scherpe variant met welke variant Vladimir klaarblijkelijk niet bekend was want hij verloor snel (overigens onnodig) een vol stuk.
In de derde ronde versloeg Romayn, overigens met dezelfde variant maar nu als zwartspeler, Wahe Boghossian overtuigend met een fraai paardoffer of f2. Ik ben benieuwd of dat huisvlijt is geweest of dat Romayn het offer voor het bord vond.

Daarmee stond Romayn na de derde ronde alleen met 3 uit 3 (100%) aan kop van het klassement van 26 spelers.

In dezelfde derde ronde versloeg Vladimir met een tactisch interessante partij Daniel Franke in 29 zetten.

In de vandaag, 30 april 2019, gespeelde vierde ronde moesten onze beide clubleden hun meerdere erkennen in hun tegenstanders: Romayn-Roger Labruyère 0-1 en Timo Yeh-Vladimir 1-0.
Desalniettemin blijven beiden clubleden in de race voor een goede klassering vanuit een 3e plaats voor Romayn en een 12e plaats voor Vladimir.

Morgen wordt ronde 5 gespeeld en op donderdag volgt weer een dubbelronde (ronden 6 en 7).

We zien uit naar verdere verrichtingen van onze clubleden.