Onze 10-kampers bij Tata Steel: op naar de laatste ronde.

Van 17 t/m 26 januari 2020 worden de tienkampen bij Tata Steel gespeeld. NEGEN partijen, dat is echt iets voor de die-hards onder de schakers.

Maar liefst negen van onze leden behoren tot die die-hards.
Wilt u hun verrichtingen volgen ga dan naar https://www.tatasteelchess.com/players/amateurs/tournaments/2020 en kijk onder nine-round.

Het toernooi komt nu in de beslissende fase. Vandaag, zaterdag, is de voorlaatste ronde gespeeld en morgen dus de finale.

Zowel Bert-Jan Melchers en Dennis Jansma hebben goed gespeeld en een eervolle plaats ligt binnen beider bereik. Voor de laatste partij die morgen gespeeld gaat worden wensen wij hen beiden succes.

Na de voorlaatste achtste ronde:
Vladimir Bartels in tienkamp 4H.   3 uit 8
Serkan Milli in tienkamp 5C.   3 uit 8
Perry Koopmans in tienkamp 6E.   4,5 uit 8
Wim Dekker in tienkamp 6H.   3 uit 8
Dennis Jansma in tienkamp 6J.   5 uit 8. Een heel fraai resultaat van Dennis. Zet ‘m op in de laatste ronde!!!
Jaap Poel in tienkamp 7D.   4 uit 8
Cor Groot in tienkamp 7E.   3 uit 8
Bert-Jan Melchers in tienkamp 8D.   5,5 uit 8.  Een heel fraai resultaat, het beste resultaat van onze deelnemende clubleden!!!
Cor ten Woude (de Woudloper) in tienkamp 9A.   2,5 uit 8. De Woudloper was in staat tot een tussensprintje. Nu nog de eindsprint!!!!

Op naar de slotronde op zondag 26 januari 2020.
Wij wensen hen natuurlijk mooie partijen met veel winst!