Purmerend N1 – De Waagtoren N2 4 – 4

Op donderdag 15 november 2018 werd in de NHSB competitie Klasse 2B de bovengenoemde wedstrijd gespeeld.

Het team kon vrijwel volledig aantreden op Romayn Brandsma na die meespeelt in het Malta Open toernooi. Rob van Someren was zo vriendelijk om in te vallen, waarvoor onze dank.

Ons team kon direct al een primeur in Klasse 2B boeken: het eerste gelijkspel tussen team in deze klasse dit seizoen. Uiteraard hadden we liever deze primeur langs ons heen laten gaan om een klinkende overwinning te behalen. Maar tegen het op papier sterkste team in deze klasse is het behaalde resultaat bevredigend te noemen.

Ondanks dit resultaat bengelen we helemaal onderaan in de rangschikking terwijl er nog 2 wedstrijden in deze ronde 3 gespeeld dienen te worden.
Voor detail standen en uitslagen zie de website van de NHSB: NHSB Klasse 2B

Al met al dienen we in de komende vier ronden alles op alles te zetten om, ik durf het bijna niet te schrijven, het gevreesde D-spook te ontlopen.

De volgende (uit)wedstrijd is op vrijdag 7 december 2018 tegen ZSC Saende N1. Houd deze datum vrij en bereid u mentaal voor opdat u uw partij zult winnen.