Schaakclub Purmerend Lockdown Arena van 29 april 2021

Nog even volhouden. Enige vertraging in het toestaan van de binnensporten omdat de ziekenhuisbedden voller liggen dan geanticipeerd. Daarom een moeilijk besluit voor het kabinet om terug te komen op eerdere beloften en de versoepeling nog even uitgesteld. En terecht.

De Lichess wedstrijd is nog steeds gewild: afgelopen donderdag 29 april 2021 konden we weer 19 bezoekers registreren waarvan drie toeschouwers.

Uit Volendam de gebroeders Jeroen en Rob Smit, Reinier Bodemeijer en Johan Bond. Jeroen Smit werd fraai tweede met 15 punten.

Eerste werd Katharina met 18 punten zijnde een 100% score.
Frank Reurs behaalde met 12 punten en 86% de derde plaats.

Onze bekende gast uit Koedijk behaalde ook 100% echter met één overwinning evenals overigens onze voorzitter.

Bij mijn weten voor de eerste keer speelden mee onze jeugdleden Tim van Rijs (timkin) en Mirjam van Rijs (atalanta3456). Tim werd fraai 5e met 6 punten en speelde maar liefst negen partijen evenveel als de toppers. Overigens speelde Gerard Lonnee ook negen partijen.
Ruben Meirmans was ook weer van de partij met zes partijen.

Allez: allen donderdag weer achter het Lichess bord voor een aantal leuke partijen.