Succes jeugdsponsoractie

Hoe groot het financiële succes zal zijn van de Deen Jeugdsponsoractie is nog even afwachten.

Wat zeker een groot succes is gebleken dat is de betrokkenheid van alle clubleden de afgelopen zes weken bij de actie. Iedere donderdagavond werden de zakken geleegd en werden er honderden munten per week ingezameld door zowel de jeugdleden als de senioren. Niet alleen de munten van de eigen boodschappen, er werd ook heel actief bij familie, kennissen en vrienden munten ingezameld. In totaal hebben we op de club 2513 munten ingezameld.  1321 door de jeugdleden en 1192 door de senior leden.

DANK DANK DANK!! allemaal voor de geweldige inzet. Nu in spanning afwachten wat dit financieel gaat betekenen en wat voor mooie extra’s we daarmee voor de jeugd kunnen gaan doen.