Veel jeugdleden weer op het podium

Vandaag speelden 10 jeugdleden mee met de GrandPrix van Heiloo en dit hebben onze kinderen weer duidelijk laten merken. Er werden maar liefst 6 podium plaatsen behaald en 1 aanmoedigingsprijs. Wederom een top prestatie van onze kinderen.

De podiumplaatsen
Bjorn van der Moolen speelde weer eens de hele dag geconcentreerd en werd 1e in groep 12 met 4,5 uit 7.
Thijs Schols, net lid, speelde zijn eerste GrandPrix ooit en werd 1e in groep 15 met een prachtige 7 uit 7.
Vladimir Bartels won het onderlinge duel van Sandro en werd 2e in groep 3 met 4,5 uit 7.
Romayn Brandsma speelde sterk en werd  3e in groep 2 met 4,5 uit 7.
Sandro Gaeta speelde een gedegen toernooi en werd 3e in groep 3 met 4 uit 7.
Thomas Dovermann speelde wederom sterk en werd 3e in groep 7 met 4,5 uit 7.

Onze andere kanjers (helaas geen beker dit keer)
Stijn de Wit werd 6e in groep 5  met in de laatste ronde nog kans op het podium (3 uit 7).
Jari van der Moolen werd in groep 7 helaas 4e (3,5 uit 7) met ook nog podiumkansen in de laatste ronde.
Daniel Hendriks werd 7e  in groep 15 met een mooie overwinning op clubgenoot Inara.
Inara van Doorn werd 8e  in groep 15 maar won wel 1 partij door een mooie mat.

Al met al weer een prijsvolle dag waaruit blijkt dat onze jeugd zich steeds meer ontwikkelt. De prijzen worden bijna een gewoonte 😉 Op naar de volgende GrandPrix.

De nieuwe GrandPrix stand:

GP2015R7